Jeansi scurti albi cu pietricele

Mi-am dorit o pereche de pantaloni scurti, asa ca m-am apucat de treaba. Prea multi jeansi vechi lungi....asa ca "mai taiem din ei":).


Pentru a transforma o pereche de blugi vechi si tociti intr-o pereche de blugi la moda aveti nevoie de:
1. Foarfeca.
2. Penseta.
3. Clor.
4. Smirghel.
5. Capse (improvizatie - am folosit capsele de la o curea).
6. Putina apa.
7. Multa rabdare!!!

Pasul 1: Intinde blugii vechi pe pat si cu ajutorul unei foarfece incepe sa tai, este indicat sa nu-i tai foarte mult din prima incercare, pentru ca risti sa-i transformi in chiloti. Important este sa incerci sa tai cat mai drept posibil si dupa ce i-ai taiat sa-i probezi pentru a vedea daca iti este potrivita lungimea.
Pasul 2: Daca blugii au un imprimeu care iti displace, incearca sa-l scoti. In cazul meu blugii detin acest imprimeu oribil deasupra buzunarului din spate si am hotarat sa-l scot folosind foarfeca.
Acesta este rezultatul, parca arata mult mai bine nu?
Pasul 3: Cu ajutorul unei foarfece incepe sa faci taieturi in material, de preferabil nu mai mult de 5-6 taieturi.
Pasul 4: Dupa ce-ai facut taieturile, cu ajutorul unei pensete incepe sa scoti firele albastre din material, astfel vor ramane doar firele albe. Folosind aceasta metoda vei obtine acele gauri in blugi pe care toti adolescentii le considera la moda.
Cu multa rabdare rezultatul va fi acesta:
Pasul 5: Intoarce blugii pe dos si daca observi ca buzunarele sunt inestetice, inlatura-le cu ajutorul unei foarfece.
In cazul meu am inlaturat si eticheta deoarece era prea mare si inestetica.
Pasul 6=Pasul 3: Am folosit aceeasi metoda pentru a obtine gauri si pe buzunarele din spate.
Pasul 7=Pasul 4: Dupa ce-ai facut taieturile, cu ajutorul unei pensete incepe sa scoti firele albastre din material, astfel vor ramane doar firele albe. 
Pasul 8: Dupa cum puteti observa taieturile exacte nu sunt tocmai estetice, asa ca le vom "estompa" cu ajutorul unui smirghel.
Folosind miscari circulare si de inainte - inapoi vom obtine acest rezultat.
Aceeasi metoda am folosit-o si pentru a "estompa" marginea blugilor.
Pasul 9: Cu ajutorul unui smirghel am mai format gauri pe intreaga suprafata a blugilor.
Asa vor arata blugii dupa toate modificarile facute:
 Pasul 10: Pentru a scapa de culoarea aceasta veche, turnati intr-un recipient clor si putina apa.
Lasati blugii la inmuiat cca. 1 ora.
Dupa aceasta perioada, scoateti blugii si clatitii cu apa din abundenta, punetii la uscat si rezultatul va fi acesta:
Pasul 11: Pentru a obtine niste blugi complet personalizati aveti nevoie de capse. Eu am facut o improvizatie folosind capsele de la o curea veche, insa voi puteti sa cumparati niste capse.
 Pasul 12: Capsele le-am scos cu ajutorul unui patent si le-am aranjat una cate una pe blugi in locurile dorite.
Acesta este produsul finit, sunt extrem de multumita de rezultat. 
Pasul 13: Imbraca minunatii blugi si bucurate de ei, intreaga vara!!!


Sursa: welcome-to-disneyland.blogspot.ro 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...